fridarannar

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Frida Rännar - 12 augusti 2010 23:31

      


Var i innertavle ikväll och tränade för Eva.

Jackpot kändes jätte fin.

Fick en liten "väckarklocka" i början när vi hoppade fram på tittiga hinder på en volt.

Jag började med att dra i tyglarna och inte alls hålla galoppen och direkt blev han så där spänd och dryg.

Tog några språng innan jag hittade tillbaka till ridningen men sen var han lika superfin som alltid! Jag tror att det var bra att få vakna till lite. ´Jag har verkligen svävat på moln sen vi kom igång då han inte tittat på ett enda hinder. Men kanske kom det här rätt i tid. Känns så iallafall!

Han känns verkligen helt toppen. Har jobbat mycket med galoppen sista dagarna. Ute i skogen och långalopperat  i tisdags (min häst tycks aldrig bli trött) och tryckt igång galoppen rejält på hoppbanan igår. Lite träningsvärk hade han säkert idag.

Imorgon ska vi lunka i skogen bara skritt och trav sen får han en välförtjänt timmes skritt på lördag i skogen då jag är bortrest.


Bjuder på lite filmer och bilder från ikväll.







Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards