fridarannar

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Frida Rännar - 6 augusti 2010 09:47

Tävling imorgon!


Som jag längtat...

Har  inte så stora förhoppningar eftersom vi inte varit i tävlingsform på länge men känslan känns helt rätt!


Igår var vi ute i skogen och luffsade. Red igenom det stora vattenhålet i skogen. Jackpot lite tveksam först men efter lite övertal så chockade han oss alla och hoppade högt och fint över rakt in i skogen bredvid. Plöjde ett träd och där stod jag...mitt i buskarna och träden.Kändes lite roligt.

Väl där inne så kändes det inte som att det fanns en enda väg ut..så vi tog samma väg tillbaka. Sen traskade han snällt igenom hela vattenhålet som gick till magen på dom.

Mycket skratt fick vi oss!


Idag ska vi putsa upp allt..inkl. Lilla Grå igen..

Han ska ridas på framridningsbanan var det planerat..

Kvällen/e.m  bjuder på banbyggnad, tävling på Hippo för många och tävling på SURF för Linn.


Återkommer!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards