fridarannar

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Frida Rännar - 18 juni 2011 22:57

Att bära tunga stenålders stenplattor är inte att rekomendera.

Inte heller en trall från tidigt 70 tal...eller vem vet när. Gammal och rutten var den iallfall. Men nu är det gjort och den nya trallen är på sin plats och ska slutföras med lite belysning och så imorgon.


Vid 18 tiden bröt vi i byggandet och jag åkte till stallet. Blev glatt överraskad med mockning och fyllda vattenhinkar. TACK Lena!

Tillsammans med Sara så hoppade vi lite bana. J var kanoners! Så avslappnad och lyhörd. All träning i veckan har verkligen gjort sitt.

Vi hoppade banan på varannat hinder högt varannat lågt och han var med mig hela tiden. Det var så kul!


Avslutade dagen med pizza och en promenad till familjen på Björnvägen för lite prat.   


(Förra sommaren på vidängsgården)

       



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards