fridarannar

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Frida Rännar - 23 juni 2011 14:03

Sitter i husbilen påväg mot kiruna nu. Vi har precis lämnat Töre (5mil norr om Luleå ) där vi stoppade för lunch tillsammans med de andra Umeåekipagen. Morgonen började dåligt då vi inser när vi rullar ut från hippo att min kavaj hänger kvar i bilen som står på parkeringen. Bara att vända om.. När vi beger oss igen så inser jag ju att jag glömt J's papper hemma..trodde jag iallafall. Hittar dom inte hemma men jag inser då att jag lagt dom i garaget på teg. Vilket var på helt fel sida stan! Vad gör vi? Jo vi har ju inte så mycket annat val än att åka dit. Som tur är ställde Linda upp och körde mig dit medans Jocke och sara köpte frukost och tankade. 45 min senare efter att ha yrat runt med husbil och släp genom hela Umeå så kunde vi åka. Man kan nog säga att den härMorgonen var inte min! Hästarna mår bra, dom har ätit, druckit och fått betforvatten. Halvvägs kvar nu!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards