fridarannar

Alla inlägg under augusti 2010

Av Frida Rännar - 1 augusti 2010 14:41


Solen skiner och vi gick upp tidigt imorse.

Åkte in till stan, har sovit  i Järnäs. Jocke till jobbet jag till stallet.

Stökade på, släppte ut hästarna och gjorde stallet klart så gott som mockningen iallafall.


Nu ska jag slita mig från jordgubbarna och åka till garaget. Hämta klippmaskinen och åka till stallet för en frisering av lilla grå. Denna gång tar jag nog även huvudet också.

Jag ska tvätta upp det lilla som hunnit bli skitigt nu när maskinen i stallet äntligen börjat leva igen.Alla saker tänkte jag skulle få sig lite puts. Har ju nyinhandlat världens bästa smörjmedel så vad är det då för sak.

 Jag ska packa undan alla saker som jag inte hunnit lägga ut till salu och göra det när jag hinner.

Sen ska jag packa lastbilen så allt är redo för morgondagen.

Rida måste jag också gör. Var sugen på att rida i skogen idag ända tills Johanna berättade att Mathilda sett björnspår. Tror jag väljer ett säkrare alternativ istället..


Förhoppningsvis hinner jag mocka hagen också!


Men jag är inte optimist jag inte...



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards