fridarannar

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Frida Rännar - 25 oktober 2010 23:23

Jackpot 4 år.

Dressyrfilmen från Kvalitetsbedömningen då han direktkvalade till finalen på Strömsholm i båda diciplinerna.

Betyg 8-7-8 gångarter.

9-9 Hoppning.


Hoppfilmen Micke Schultzträning.


Glad, underbar och vackraste hästen.

Jag kan fortfarande efter drygt 5 år inte förstå att han är min, bara min?


http://www.youtube.com/watch?v=Exl3-OJcKSQ&feature=related






http://www.youtube.com/watch?v=2KzvNNsvog4&feature=related


Av Frida Rännar - 25 oktober 2010 22:47


Då var det måndag. Den här veckan blir nog inte våran bästa uppladdning inför årets sista tävling då det är mycket annat som ska ordnas med. Men igår hoppade vi. Jackpot var spänd i början, gjorde väldigt dåliga språng och verkade inte alls trivas på det minst sagt dåliga underlaget.

Dock så slappnade han av till dom sista sprången vi gjorde på 130 höjd. Då hoppade han fantastiskt och jag började känna igen honom igen.   


Idag trimmade jag en kort stund i ridhuset. Han kändes bara bra. Imorgon blir det lugnt och på Onsdag fick jag idag veta att jag kan få vara med och träna så då hoppar vi av oss på några få språng inför helgen.


Idag får jag bjuda på en bild på Jackpots nya skrittmaskin/longertäcke som satt som en Smäck, och en bild på min duktiga bror som ÄNTLIGEN tagit tillbaka ridningen. Han är en talang med känsla som få.



    


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards