fridarannar

Alla inlägg under juli 2012

?

Av Frida Rännar - 2 juli 2012 13:29

Var är solen?


Den kommer och går hela tiden..jag vill ha sol hela tiden!


Tror jag ska ge mig ut på min dagliga långpromenad, bara lilla H vill vakna någon gång..


Jag är så rastlös, huset är städat och tvätten hänger på tork så det finns inte så mycket att ta tag i här hemma. Om 2 veckor så går äntligen Jocke på semester och jag får ännu mer sällskap här hemma på dagarna..längtar..



Av Frida Rännar - 2 juli 2012 13:20

Det är väldigt skönt och mysigt att ha sitt egna lilla hus.. Men det finns ett stort MEN i det hela och det är när man ska måla om!


Vi har verkligen inte mycket yta att gräma oss över men nu när vi börjat skrapa huset så inser vi ju vilket dåligt skick det är i..

Vi åker nu på att byta panel på delar av huset och arbetet blev snabbt väldigt mycket mer/jobbigare.


Dessutom så ska det självklart (som alltid) strula med virke hit och dit som inte finns i våra mått.

Nu är det ialalfall inhandlat och vi har påbörjat arbetet.

Frågan är ju om jag hinner gå i taket innan vi är färdig med det här.. Jag har verkligen inget som helst tålamod och fick jag bestämma så ska huset vara färdigmålat innan vi ens köpt färgen.

SÅ är det.

(lite bitter)



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards