fridarannar

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida Rännar - 18 juli 2012 23:17

Ja lite synd är det att behöva stå i arbete när det är en sån fin dag som idag! Vi får vara glada åt att vi iallafall får jobba utomhus :)

Efter vi pysslat på här hemma hela dagen så fick Grå lite kärlek sen begav vi oss ner på stan för Sommaren i City och lite underhållning. Hugomannen Låg snällt och kikade djupt nerbäddad från allt ljud ända tills han somnade och sover fortfarande här i soffan..åter igen. Vilket snällt barn vi fått!!

Imorgon blir det tidig morgon i stallet sen packar vi oss iväg till Pultviken och föselsedagsfirande!

Möttes av en glad häst i stallet!

Av Frida Rännar - 18 juli 2012 15:22

Lite vila från arbetet och mat i solen! Djungel-Alicia gömmer sin dentastix i trädgården..

Av Frida Rännar - 17 juli 2012 16:42

Äntligen är bloggplatsen-appen här!! Efter så många turer att den varit på väg.. Nu kommer uppdateringarna bli betydligt fler!!

Av Frida Rännar - 15 juli 2012 20:55

Fyller på med ännu en studiobild som får tala för sig själv!


<3


 

Av Frida Rännar - 15 juli 2012 20:41

Dagarna går i full fart här hemma!

Jocke har nu gått på semester (ÄNTLIGEN!). Tror jag är mest nöjd eftersom jag nu får sällskap hemma i 4 veckor. Känns som vi har så mycket vi ska hinna med under dom här veckorna :)


Vi ägnar nu all tid åt att bli klar med huset och snart är det bara målningen kvar...vilket också är minsta bekymret känns det som. Vi har ju tack och lov inte så många kvm som är målningsbara. Men det ska bli såå skönt när vi är klara! Skönt är det också att vi har världens snällaste barn som ligger i vagnen och sover timmar i sträck medans vi lever om och spikar.. Ja om inte mormor eller farmor är barnvakt såklart :)


Hugo har varit på läkarkontroll. Var inte speciellt orolig alls för hur den skulle gå då han haft många ögon på sig när vi var på sjukhuset.

Lite roligt är det att han har fått samma läkare som även jag har haft under min graviditet. En superbra sådan :)

Både barnmorskorna och läkaren tyckte vi hade ett väldigt välmående, glatt och väl utvecklat barn. Han skrattade och pratade med dom under hela undersökningen.

Det blev en stor OK stämpel i baken.


Kontroll 12/7 -12


4690 g

56 cm


Nyfödd


3670 g

50 cm


Mamma kollade igenom gamla fotoalbum och hittade en bild på mig som liten, ca 3 månader.

Visst finns det vissa likheter?

Jag till vänster/Hugo till höger

 





Av Frida Rännar - 15 juli 2012 20:35

Jackpot fick sig en omgång igår...

Han klipptes och blev nyskodd så nu är vi på G igen. :)


 


Av Frida Rännar - 11 juli 2012 10:17

Det är inte för intet som det kallas babygym :)



 

Av Frida Rännar - 10 juli 2012 22:07

Älskade och Underbara.


(Jag älskar den här bilden. Hugo 1 månad på dagen.)

 

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards