fridarannar

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida Rännar - 22 juli 2012 20:37

... Hur ett barn kan sova! Hela dagen har han legat i vagnen och vi har levt om bredvid honom, han helt oberörd. Nu senare ikväll så har vi stökat, dammsugit och haft oss inomhus och han har inte rört en min där han har legat på soffan sovandes.
Nu har han sovit nästan 4 timmar så jag tror jag väcker honom för lite mat..
När som helst får vi Finbesök av Jesper och Anna. Det blir som vanligt, film, karra och massa prat! ( för att inte glömma bebisMYS också :)

Sleeping beauty.

Av Frida Rännar - 21 juli 2012 21:58

Då var vi hemma igen.. Jag har hunnit ta hand om Grå som var helt vild att longera idag. Han gjorde höga luftsprång och tyckte själv att han hade jättekul.

Vi har hunnit skrapa halva "h£*%#{>" väggen som är kvar innan vi kan måla, så imorgon blir det sista rycket där och med målartvätten!
Har även hunnit stöka lite här hemma och J städar bilen just nu. Det gäller att vara effektiva :)

Hunden och Barnet är däremot inte så effektiva, dom sover sött tillsammans i soffan :)

Av Frida Rännar - 20 juli 2012 21:32

Dagen har varit jättemysig med släkt och familj! Smörgåstårta till lunch, tårta till em. fika, catering mat -kallskuret och massa gott till middag och avslutningsvis jordgubbar och glass till efterrätt. *mums*

Imorgon bär det av hemåt igen och mer jobb på huset!

Bilder från dagen.

Av Frida Rännar - 20 juli 2012 16:44

Alicia har för första gången i sitt liv simmat! Tyvärr fångades det inte på bild :( det är så kul att hennes vattenskräck blivit bättre!

Av Frida Rännar - 20 juli 2012 14:42

Solen skiner starkt i Pultviken och det är riktigt varmt! :)

Av Frida Rännar - 19 juli 2012 20:38

Efter att ha gjort Luleå och några butiker har vi kommit till stugan i Pultviken, fått oss god grillad mat och efterrätt..

Hugo har skött sig exemplariskt. Sov hela vägen i bilen och var bara nöjd under tiden vi gick på butiker i Luleå. Han har varit vaken en stund nu efter middagen men somnade nu sött i vagnen..
Nu blir det mera stugmys!

Nya rullgardinen till vagnen.. No more sun!

Av Frida Rännar - 19 juli 2012 12:57

Nu är vi packade och klara och har lämnat Umeå!

Såklart kom ju den värsta regnskuren någonsin precis när vi skulle packa bilen. Kändes helt ovärt att ha duschat minuterna innan då vi båda blev genomblöta... Men som mamma alltid sagt. "jag är inte gjord av socker"!

Vi börjar med att göra Luleå och lite affärer ikväll. Jag har bokat ett solskydd till vagnen på barnenshus som vi ska hämta, sen ska jag och kusin Mathilda med kompis göra Hööks. :)

Det här blir Hugos första natt någon annanstans än hemma i sin säng. Ska bli kul och se hur det går!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards