fridarannar

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Frida Rännar - 12 februari 2012 22:46

                          

Det har varit en fantastiskt dag!


Började med en härlig promenad på drygt en timme i kullaskogen med både häst och hund, vidare till Hjoggmark för lektion med superduktiga elever, hem för att fixa iordning vår virusdrabbade dator samt lite vila inför en mysig söndagsmiddag hos mamma och Kent som sen avslutades med en massa hundbus i hundparken för Alicia. Ikväll var vi nog närmare 30 st!


Tack till min bästa morbror som ännu en gång hjälpt oss med datorn, nu fungerar den klockrent och har alla senaste uppdateringar.


Nu ska jag avsluta den här söndagen med kvällsfika och sängen. Hoppas att ni också har hunnit njuta av solen idag!

 

Bilder från idag som borde tala för sig själv..

 

                 

 

 








Av Frida Rännar - 12 februari 2012 09:47


Solen skiner med alla sina strålar, frukostgröten är i magen och min kropp talar om för mig att jag nog måste ha bestigit berg igår. Eller så var det allt pysslande som gett mig sån värk..


Vi rivstartar dagen med att åka till stallet hela "lilla" familjen och ta en promenad i det fina vädret, vem vet kanske får jag använda mig av mina nya tömkörningstömmar idag!





Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards