fridarannar

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Frida Rännar - 5 februari 2012 21:30


Tvätten är tvättad

Storhandlingen avklarad

Huset städat

Disken diskad



..och det bästa av allt...Söndagsmiddagen hos mamma är i magen!

Kvällens bästa går nog till min bror som gjorde ett tappert försök i att lära oss funktionerna på nya kameran. Varenda mening han förklarade så avslutade vi med att fråga

-Ok funkar det med Autoknappen också?


En toppensöndag. Nu kan kommande veckan få kliva på!


Bjuder på några bilder från ikväll. Jesper och Alicia spelar wordfeud.

 

 


Av Frida Rännar - 5 februari 2012 16:05

..er vad jag låg vaken över och var så irriterad på häromdagen.


Satt med våran kamera för att lägga in nya bilder på datorn och det var bara skitbilder! Trots att förhållandena var perfekt och allt. Finns det något tråkigare? Då kan man lika gärna vara utan bilder känns det som. Dom var suddiga och gryniga.

Så vi tog tag i saken och har numera blivit med en systemkamera som är superenkel och tar fantastiska bilder!


På 5 minuter har den lyckats ta bättre bilder än våran andra kamera någonsin gjort. Vi är överlyckliga!




 



Av Frida Rännar - 5 februari 2012 15:48


SÅLD!

 

Stalltäcke

Hansbo Event Basic

(Nytt i förpackning, aldrig legat på en häst.)


145 cm

Kryssgjordar

Bensnören

Bogveck

Nyloninsida -även vid manken.

Andasfunktion

Snabbspännen

Stor stjärtlapp


400 kr.

fridarannar@hotmail.com


       

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards