fridarannar

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Frida Rännar - 27 februari 2012 20:35

Går nu in i vecka 28 och det känns så spännande!


"Bebisen är nu ungefär 25 cm från huvud till stjärt, 40 cm från topp till tå och väger omkring

1300-1400 gram."


90 dagar kvar och känslan av att vi ska få en till familjemedlem gör sig bara starkare. Numera känns det inte som att man kan lägga planering/inköp åt sidan utan nu gäller det bara att ta tag i saker medans jag orkar!


Mina tankar:

För tillfället så får jag fortsätta må bra och det känns underbart.

Kroppen börjar dock kännas lite tung och klumpig och alla magmuskler är helt väck. Att resa sig från liggandes till sittandes bara sådär rakt upp är nästan omöjligt. Man kan nog säga att det är först nu jag börjar känna mig fysiskt gravid.


"Mini" i magen verkar vara en riktig akrobat, framförallt kvällstid när jag ska sova. Då hoppar magen runt som om det vore jordbävning där inne. Märklig känsla och vi brukar få oss ett gott skratt.!







Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards