fridarannar

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Frida Rännar - 19 februari 2012 21:50

Då har det blivit söndag kväll och den här helgen har verkligen varit fullbokad.


Lördag var vi på Ponnytävling i Timrå och det gick jättebra för Linn. Hon fick åka hem med en blågul rosett.

Vi klarade oss bra från stormen ända tills vi satte oss i bilen påväg hem på kvällen, då drog det igång. Hemresan blev lång men det gick väldigt bra!


Söndagen vaknade vi till en MASSA skottning, sen var jag förbi på SURF och tränade duktiga elever för att sedan ta hand om Jackpot som absolut inte velat vara ute idag i stormen. Jag tog en promenad ute i snön ändå och han var supertaggad. Självfallet skulle han gå där det var upptrampat och jag fick plumsa i den halvmeter höga blötsnön. TACK för det!


Inte nog med att min kropp och knopp är rätt slut såhär efter en effektiv helg så har jag också drabbats av att min ena visdomstand ställt till problem. Har jordens värk i käken och kan knappt äta och gapa. Imorgon måste jag ringa tandläkaren...

Nu ska jag göra natt efter en god middag på Fågelstigen!


 


       



  

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards