fridarannar

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Frida Rännar - 7 februari 2012 20:15


Tisdag 7/2 -2012

Hos Barnmorskan   


Idag hade vi besök hos barnmorskan igen och det gick lika prickfritt som de tidigare gångerna.

Alla värden såg bra ut

Behöver fortfarande inte äta några järntabletter, det tackar vi för!

Jag har gått upp i vikt


   Bebishjärtat tickade på fint.

Första SF-måttet är gjort och vi låg precis enligt skalan


Nu är det "bara" 4 veckor till nästa besök. Längtar redan!

Av Frida Rännar - 7 februari 2012 20:07

Vecka 25

 

Nu är vi inne i Vecka 25 och allting rullar på framåt.

Magen växer och jag känner att jag ökar i vikt.


Inga nya symptom har dykt upp tack och lov, men jag är fortfarande försiktig och tänker mig för.


Det börjar ta emot när jag måste böja mig ner och det funkar inte längre att försöka dra in magen.


Vi har tagit lite nya bilder så kanske att det kommer ut en magbild så fort vi har styrt upp våran virusdrabbade dator.


Idag var också Dagen med stort D.

Jag bestämde mig för att ta ut navelpiercingen och räknar starkt med att aldrig kunna använda den igen. Jag känner numera inte alls igen min mage då den suttit i sen 10 år tillbaka men jag får vänja mig.


Annars så sparkar "pyret" på hela dagarna och det kan ibland kännas som en fot är påväg ut. Dock behöver jag inte beklaga mig än.

Man ser också väldigt tydligt utifrån nu.


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards