fridarannar

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Frida Rännar - 5 februari 2013 21:36

Blev en minst sagt lång dag!

Var med Andrea och lilla Thilda på tegs ÖF efter lunch. Aldrig varit just dit tidigare men det var mysigt.. Mycket barn och bara barn i Hugos ålder!

Åkte hem och bytte kläder som snabbast för att åka till stallet. Där har vi tillbringat hela kvällen. Min snälla sambo körde dit sin jobbtraktor och skottade ur jackpots hage som minst sagt hade flera FLERA ton med snö. Vi har precis kommit hem, Hugo stupade i sängen och vi ska äta middag (jo det är fullt normalt 21.30 en tisdag). Som tur är köpte Jocke med sig skräpmat då inte någon av oss var så sugen på att laga mat. :)

Jp gick i skritten även idag. Är lite nojjig över att hans ena framhov har växt så mycket mer än den andra så jag vågar inte rida mer förrän han är skodd och det görs imorgon.

Nu lite mat och försöka lugna mjölksyran från all handskottning som jag fick stå för..


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards