fridarannar

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Frida Rännar - 12 februari 2013 20:39

Här går dagarna undan och knappt hinner man med..!

Lördagen började med en långgalopp i skogen med Sara och hästarna. Jag tror faktiskt vi njöt lika mkt allihopa!
Efter stallet påtade vi på lite här hemma. Drog Hugo i pulkan till affären m.m Jag hade träning i Hjoggmark och sen blev det en hemmakväll.

I söndags hade jag träning med Sävar plus träning själv för Jonsson. Jackpot var super SUPER fin!! Vi hoppade en längre bana och han var så ridbar och med mig. Fick lite Flashback från Jump Club och känslan jag hade där. Den har nämligen inte funnits på samma sätt sen vi kom hem..

Igår måndag var vi lata. Ungefär som våra måndagar brukar se ut.
Vakna, fika, sova, leka, sova, leka, sova och sen stallet för mig.
Jackpot fick gå rätt länge i skritten då han med all säkerhet hade lite träningsvärk från lördagen och söndagen.

Idag tisdag har det varit full fart. Ätit lunch med mamma på stan och efter det åkte vi till stallet med Linn. Helklippte Appe som för övrigt var en riktig Björn. Helt galet vad mkt hår en ponny kan ha. Han blev jättefin!
Jackpot fick longeras rejält lång och låg. Kräkjobbigt enligt honom..
Nu sover "minime" och det är soffläge som gäller!

Så då vet alla vad jag har pysslat med som mest. Hmmm intressant, verkligen...

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards