fridarannar

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Frida Rännar - 7 februari 2013 20:31

Hugo är moonshines lilla maskot tror jag.. Han ska bara växa i mössan först!

Av Frida Rännar - 7 februari 2013 20:30

Av Frida Rännar - 7 februari 2013 20:29

Så börjar även den här dagen lida mot sitt slut. Middagen är i magen, barnet sover och vi har intagit soffläge.
Innan Hugo somnade så övade vi på att krypa. Ja... Jag vet vi kommer att ångra det när han väl börjar härja runt, men man kan inte låta bli. Tyvärr så tror jag fortfarande att han kommer gå innan han kryper för nu är han en hejare på att gå snabbt framåt när man håller i händerna men inte ens nära till att krypa.

Vi har annars tagit det ganska Soft idag och tvätt- samt diskmaskin har fått göra sitt.

Jag tillbringade fm i stallet och gav hästen massa kärlek och omvårdnad. Han motionerades, friserades, helklipptes och badades. Så nu är han ren och fin.. Får väl se hur länge han håller sig ren.. Förhoppningsvis till imorgon!

Nä, nu lite egentid!



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards