fridarannar

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Frida Rännar - 5 augusti 2013 21:49

.. för Hugos vanor. Porsche ska det tydligen vara..

Perfekt med handtag och motorhuv i rätt höjd.
Kanske får han snart åka en också? :)

Av Frida Rännar - 5 augusti 2013 21:46

Det blev en heldag på Nolia igår..

Måste verkligen ha ett av världens snällaste barn. Inte ett pip från honom under hela dagen.. Hade ijuförsig inte trott det heller men man blir ändå så glad, att han alltid är så nöjd..

Idag har jag börjat jobba igen och förberedelserna inför inskolning på dagis har börjat.
Hugo har det mesta som behövs men nog är det vissa saker som ska införskaffas. Idag blev det en ryggsäck.. Vi letade också ett galonset men hittade inget vi ville ha. Får söka vidare imorgon efter det och lite till..

Pappa och Hugo har varit hemma idag och eftersom han inte är lika "nördig" som mig med att fota minst 1 foto /dag (även om han faktiskt tar mkt bilder så är det inte så ofta dom kommer ut) så kan jag meddela att dom har matat " peppe" (Pippi) idag. Alltså dom enorma gässen vid dammen... Det uppskattades såklart väldigt mkt.

Imorgon är en ny dag och jag kan väl iaf få drömma om att min häst är ren och fin när jag kommer till stallet, för idag fick han ett rejält såpabad!!

Godkväll
(Bilderna är från Nolia)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards