fridarannar

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Frida Rännar - 19 augusti 2013 21:16

Hugo har fått en ny kompis idag!
Eller... han har ju fått massor med nya vänner på dagis men idag upptäckte han Ebba!
Hon är några månader äldre än Hugo och dom hade så kul! De lekte tittut och skrattade massor med varandra.
Vi hade precis kommit tillbaka från att ha suttit i personalrummet en stund och hör hur det skrattas i rummet bredvid köket där vi satt och pratade. Fröknarna vinkar dit oss för att kika.. där sitter Hugo och Ebba i en garderob och busar. Hihi så söta!

Imorgon blir det lunch på dagis!

Passade på att klippa lilla Grå ikväll. Har länge velat göra det men tyckt att det skulle kännas onödigt när han ändå inte är fullt igång. Men idag fick jag nog och tog bort all päls. Så skönt! Äntligen kanske man kan hålla honom ren igen.

Nu lite soffläge!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards