fridarannar

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Frida Rännar - 21 augusti 2013 22:07

Småfix till dagis :)

Av Frida Rännar - 21 augusti 2013 22:06

Fick ledigt från stallet ikväll och det var så skönt! Även om jag eg vill åka dit bara för att se honom så måste man ibland bara släppa taget.
Ikväll var en sån kväll.

Pappa Jocke åkte direkt efter middagen för att tvätta och polera Volvon. Jag, Hugo och flisan passade på att cykla till mormor och Kent för att umgås lite. Det är obeskrivligt skönt att ha dom så nära. 5 min promenad, 1 min med bil och 3 min med cykel. :)
Vi smaskade på lite oliver vilket Hugo älskar! Han är verkligen galen i oliver.. Jocke berättade även att han ätit fetaost på dagis. Det är verkligen mammas kille på så sätt :)

Cyklade hemåt efter ett tag och la Hugo.
Nu väntar jag på EM sändningarna ska starta och på att min kära sambo ska komma hem!

Snart helg igen!!

Av Frida Rännar - 21 augusti 2013 21:56

För oss är det mest bara förskola som gäller nu.. Så jag fortsätter älta det lite till.

Hugo fortsätter imponera på dagis. Att äta där var väl inget problem. Gick lika smärtfritt precis som det övriga.
Idag har han ätit själv med de andra barnen och fröknarna och imorgon är det dags för att även sova där.

Eftersom att vi bara har lämnat av honom senaste dagarna och suttit i personalrummet så har Jocke fått skola in själv sen några dagar tillbaka. Hönsmamma som man är så hänger jag fullkomligt på telefonen samma sekund som jag vet att han traskar in på avdelningen.. Såklart med miljoooooner frågor om allt!
Haha, jag tycker verkligen det här är hur kul som helst. Känner mig som världens stoltaste mamma. Jaa, t o m när Jocke kommit hem och byter en blöja FYLLD med sand från sandlådan på dagis så känner jag mig så glad. Vår lilla kille..

Nu är han verkligen en i dagisgänget med rosa västen på, till höger på bilden.

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards