fridarannar

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Frida Rännar - 29 augusti 2013 21:36

Taggits is the shit!

Numera är det namnlappar på allt Hugo äger. Jag bara älskar taggits. De är lättsamma och förstör inte kläderna som märkpenna eller "stryk" lappar gör. Dessutom behöver man inte sitta och sy i evigheter vilket också gjorde att Jocke satte på ett flertal. :)
Har ni inte namnat ännu så prova dessa!

Av Frida Rännar - 29 augusti 2013 21:25

Äntligen börjar denna dag lida mot sitt slut.
Hugo har varit heldag på dagis och föräldrarna på jobbet. Precis som livet ska se ut. Känns skönt att komma tillbaka till alla rutiner även om jag utan problem skulle kunna vänja mig vid att ha son och man hemma på dagarna. För Hugos skull är dagis det bästa. Där har han sina kompisar och får verkligen busa och leka hela dagarna. Det blir lätt långtråkigt hemma såhär nästan 1,5 år senare.. Trodde aldrig jag skulle känna så, men vad viktigt det är att barnen faktiskt får vara på dagis, eller dagmamma!

Jag själv har precis med nöd och näppe klarat dagen. Hade någon tvingat mig så hade jag stannat hemma och legat sängläge hela dagen men det är inte riktigt min grej..
Jag känner mig helt ok nu ikväll och hoppas vara ännu bättre imorgon :)

Men nu säger vi nog godnatt för ikväll då klockan ringer före skam imorgon!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards