fridarannar

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Ett misstag

Av Frida Rännar - 15 augusti 2010 22:31

Åter i verkligheten efter ett himla rännande hela helgen mellan Piteå och Sundsvall.


Jackpot fick skrittas i fredags och igår var han ute med Sandra och lunkade i skogen.

Han var väl förtjänt av att ta det lite piano två dagar.


Jag kom hem ikväll och vi passade på att hoppa bana då det inte blev några höjder för Eva i torsdags.

Jag var lite stressad och framridningen blev kass. Jackpot kände såklart av det och betedde sig som värsta fåntratten. Jag kom inte nära titthindrena som vi ställt ut och det hela började såklart med att jag fick bli arg och irriterad vilket då resulterade i att Jackpot blev väldigt frustrerad och ännu tittigare.

Till slut... Innan vi ens hunnit hoppa fram klart så tog jag ett brejk. Skrittade lite och andades själv i två min...


Efter det var han klockren. Slutade titta och tog för sig väldigt bra.

Avslutade med en bana på ca . 125 och han var toppenfin!


Men usch vad dåligt samvete man får... Det är ju inte hans fel att jag är så stressad att det går ut över honom.

Jag lär inte göra om samma misstag än på ett tag iallafall!


Fina fina Grå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards