fridarannar

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Frida Rännar - 15 februari 2011 22:30

Jag har glömt meddela att jag nu har anmält oss till årets första tävlingar!


     


1:a tävlingen för säsongen blir hemma på Umeå RF V.9, 5-6 Mars. Då lördagen är lokal så rider jag bara Söndag.

 Anmäld 120 cm + 130 cm.

 

2:a tävlingen blir sundsvalls fältrittklubb. V 11 18-20 Mars. Verkar som det blir nationell tävling där i år.

Ogillar verkligen att åka dit då jackpot inte går bra på deras underlag. Han är aldrig så spänd och okontaktbar som han är där. Hoppas dock han vuxit och blivit ännu starkare i år.

Hotell bokat och mamma paxad!  

Propp. ej utkommen

 

3:e tävlingen blir hemma igen v 13. 1-3 April

Våra stora nationella tävlingar.

Propp ej utkommen

 

4:e tävlingen blir för första gången för Jackpot i Gävle. V 15, 14-17 April

Mamma och Jesper paxade!

Anmäld 120 cm, 130 cm + 130 cm

 

Så nu är vi redo. Nu kan säsongen börja!


 

Av Frida Rännar - 15 februari 2011 22:15

Trimmade 45 min i ridhuset aktivt.

Han kändes fin men lite långsam i sina rörelser. Oftast kommer han av sig när han har fått stå en dag.

Fick galoppera och trava igång ordentligt. Sen svävade han fram   


Jag var väldigt svettig och Jackpot inte ens varm. Det är orättvist?

Känns som att jag arbetat upp hans kondition till topp men inte min egen..


Imorgon blir det klippning och badning. Jag har fått låna Annas lilla maskin till ansiktet så han inte behöver se ut som en nakenråtta. Jag tror och hoppas att han nu kommer bli jätte fin. Tack snälla Anna!


Jackpot i sjukhage i somras när han hade sparkat på sig en liten spricka i ett gammalt överben

Finn EN ren fläck?

     

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards