fridarannar

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Frida Rännar - 19 februari 2011 22:20

Ikväll var det Emma träning igen och Jackpot fortsätter vara i form.


Han var fantastiskt fin ikväll.

Framridningen som alltid blir orentligt gjord för Emma gick kanon. Han har blivit så duktig på att släppa ut halsen emellanåt och allting satt på sin plats! Han var avslappnad och koncentrerad.


Började hoppa utan stigbyglar, vilket jag inte gärna utsätter mig för med honom då han skjuter väldigt mycket rygg.

Hindrena kändes enorma men ändå var dom nog inte mer än 80 cm sista rundan.


Hoppade en liten bana med svängar, sen la vi till 3 oxrar i rad med 2 korta språng emellan. ALlt eftersom så breddade hon ut oxrarna och det blev ännu lite jobbigare för lilla grå som nu var tvungen ta i lite till.

Han gjorde det super!

Avslutade på allting i en bana och den gjorde vi också bra, han var lydig lyhörd och med mig hela tiden.

Såååå fin häst!


Då formatet inte vill sig in i filmprogrammet idag får ni se snuttar från träningen såhär istället.


 
 
 
 
 

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards