fridarannar

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Frida Rännar - 7 augusti 2011 21:09

 
Av Frida Rännar - 7 augusti 2011 21:05

 
Av Frida Rännar - 7 augusti 2011 19:14

Då har vi precis lämnat ett dyngsurt Tierp. Känns som att vi börjar bli vana med tävlingar som har banor fulla med vatten. Iallafall så känns det som att man börjar acceptera det mer och mer! Linn och Apache red bara Ridsport Ponnycup idag som gick i msv B. Regnet stod som spön i backen och både framhoppningen och tävlingsbanan var fyllda av vatten. Det var en maxad bana med 11 hinder, 14 språng. Linn red superbra och Apache hoppade fantastiskt. Efter trekombinationen blev det ett missförstånd till en oxer och det blev stopp. Hon löste det jätte bra och fortsatte felfritt i mål. Kanonresultat tycker vi med tanke på omständigheterna och att hon bara fortsatte rida. Dessutom så kvalade hon vidare till finalen av Ridsport ponnycup som går i Göteborg helgen efter SM:et. Helt otroligt vilken säsong dom har gjort tillsammans! Nu får det gå precis hur som helst känns det som. Alla mål är uppnådda med råge! Vi mellanlandar nu i Stockholm till på tisdag för lite shopping och dylikt som uppladdning för SM som går av stapeln på fredag. Första uppvärmningen går på torsdag. Återkommer med bilder från dagen som gått. Nu stopp för middag!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards