fridarannar

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Frida Rännar - 3 augusti 2011 22:15

All vår energi och fokus nu dom här dagarna går till planering och dyl. inför Linns fantastiska resa ner på Ponny SM.


Jag gjorde en tävling i Vindeln förra helgen och Jackpot var verkligen kanonfin. Felfri båda sina klasser, en andraplats och en vinst som resulterade i att vi också blev meetingbäst. Var ju väldigt få starter men känner ändå att jag red för placering och det var länge sen jag hade den känslan. Är dock inte supernöjd över min ridning även om J kändes fin. Jag måste träna mer på mina brister. Så är det bara!

J tar det lite lugnt nu så får han ladda inför Tävling om 2,5 v igen.


Jag kommer hålla er uppdaterade under våran vecka nere i södra Sverige med massa roligheter från början till slut.

Så nu får ni hålla alla era tummar för detta otroligt fina ekipage!


 


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards