fridarannar

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Frida Rännar - 13 augusti 2011 22:57

Vem hade kunnat tro det? Inte ens i vår vildast fantasi hade vi trott det. Och det fanns inte ens med i planerna att Linn skulle kvala till SM finalen på sitt allra första SM, och ponnyns för den delen! Dom 20 bästa gick vidare från båda kvalen och Linn kvalade in på en säker 9:e plats. Därav också startordningen imorgon. Bästa ekipaget får starta sist. Banan idag var tekniskt svår och krävde verkligen fokus och ridning. Linns plan var att komma i mål. Apache gjorde allt för att klara sig genom banan. Blev lite omtramp på några ställen som satte linn i obalans men ändå så ställer han upp och fortsätter. Linn var hur duktig som helst som löste det framåt hela tiden. Näst sista bommen föll och dom slutade på fyra fel. Imorgon är planen att försöka få bättre känsla inne på banan och detböir nog lättare när Linn inte behöver fundera på ngn stilbedömning. Vi vill gärna att hon tar sig igenom banan även imorgon men den kommer vara minst lika tuff som idag och det är sista dagen så vi vet inte om han är trött. Än så länge så har vi iaf inte sett några tendenser till det iaf. Han är i bra form och har ätit förvånansvärt bra i helgen för att vara honom! Fortsätt hålla tummarna för Linn och Appe imorgon! :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards