fridarannar

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Frida Rännar - 30 augusti 2011 22:15

Så kändes J på träningen för Eva ikväll. Han var lugn och fin men lite som "sirap" i kroppen. Jag brukar inte behöva rida med så mycket ben som jag behövde göra just idag. Han var lite gallig i benen innan, precis som han är vid väderomslag och när jag ridit på lite hårt underlag. Och det stämmer ju faktiskt bra. Det blev ju väldigt varmt idag trots de 5 grader vi hade på morgonen, dessutom red jag och Sara på det hårda underlaget igår.. Vi har ju inget val längre, och det är så synd. Ska vi kunna lägga in något typ av markhopp eller markjobb så måste vi rida på det. Ändå har jag låtit bli HELA sommaren. Men till det positiva. IKVÄLL var det nyharvat och fint! Dock verkar banan ha blivit förstörd ännu mer. Jag har aldrig varit med om att det har varit så djupt på vissa ställen..


Efter träningen fick J duscha och jag trimmade manen på honom som vuxit som ogräs. Den var lång och väldigt tjock. Nu är den....(fortfarande ganska lång eftersom jag gillar långa manar)...men betydligt kortare, samt även urtunnad. SKÖNT!


Imorgon ska vi ut i skogen och busa lite med hästarna. Sara, Linn och jag   


 

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards