fridarannar

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Frida Rännar - 12 augusti 2011 23:32

Linn och Apache fortsätter att leverera! Vi som hade som mål att ta oss runt så hon skulle få starta omg 2 imorgon. Och vad händer. Hon gör en felfri runda och får bra lovord från Alex och Peter markne som är stildomare vilket gör att hon kniper en femte plats i SM :ets första kval! Hon gjorde inte sin bästa runda enligt oss men ändå så tyckte dom att det var bra. Dom såg på henne att hon var lite nervös och tyckte hon skulle försöka komma ihåg att andas, annars hade dom inget negativt att säga. Det var kul att höra! För er som inte vet så är det första året som SM går i stilbedömning och det är den med minst fel och bäst stilpoäng som vinner. Imorgon går andra kvalet i msv b och banan kommer bli tuff då det är imorgon som det gäller för alla att ta sig till Ā- final. Vi har som plan att försöka ta oss i mål iallafall. Sen får vi se vad som händer. Hitills har allt gått över förväntan så vi hat inga krav alls! Håll tummarna!:)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards