fridarannar

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Frida Rännar - 23 augusti 2011 17:45

Min fina fina häst... Det enda som begränsar honom är jag.

  Han är verkligen en stjärna!


  


                


Av Frida Rännar - 23 augusti 2011 17:30

Då har vi avklarat ännu en tävlingshelg och han har skött sig som den   han är! Det är första tävlingen någonsin som jag nog faktiskt kan säga att han inte "glott ihjäl" sig på nånting.    Han har varit super!


120 Fredag.

Felfri och 3:a   


120 lördag

Superrunda. rev SISTA hindret!   Han blev bara nonchalant och för avslappnad på sista och jag la fram handen. Såna rivningar gör han aldrig så jag kan inte anklaga honom heller. Han var ju ändå avslappnad!    


125 Söndag

Felfri och vidare till omhoppning, bed. A1:a. Han kändes lite trött i grunden och jag fick supporta mer än vanligt.

Omhoppningen- En helt annan häst. Supertaggad när han kom in på banan och jag bestämde mig så sent som då att ändra min plan och rida på lite istället. Han gav allt och vi hade en kanonritt till sista hindret där jag ber honom gå stort men låser handen så han viker åt sidan och jag kliver så fint av. Synd då vi hade så bra tid på gång och inte så många var felfria. Jätte nöjd över rundan!





Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards