fridarannar

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Frida Rännar - 1 oktober 2012 09:43

På söndag är det dags igen!
Tävling :D

Av Frida Rännar - 1 oktober 2012 09:22

Har liksom inte funnits tid att blogga under helgen..

I fredags åt vi lunch tillsammans med mamma och Kent på nya stället Vezzo i stan. Supergott!!
Kvällen bjöd på en mysig skogstur i skogen med mina fina djur för att sedan avsluta kvällen med pizza och mys hos Jesper och Anna!

Lördagen började tidigt! Kl 07.00 åkte jag till stallet och byggde upp ett mördarpass för hästarna tillsammans med Maria. Riktigt jobbigt var det, men nyttigt! Jackpot har verkligen tappat muskler.. Men det är ju inte så konstigt.
Då det var städdag på Hippo efter lunch och jag inte kunde vara med så gjorde jag bort det när jag ändå var där.
em spenderades i nya stugan då vi aldrig varit dit. Men Oj vad fint det är.. Och för att inte tala om hur det kommer bli! Just nu ligger stallbygget i fokus.
Lämnade stugan innan middagstid för att åka på middag hos mamma och Kent. Grillat och lika smarrigt som alltid!

Söndagen blev en riktig pysseldag. Vi storstädade och gjorde lite inköp. Jp fick vila då banorna var hemskt blöta och ridhusen bokade.

Lite bilder från helgen.

Av Frida Rännar - 1 oktober 2012 08:41

Kent har lärt Hugo ett partytrick. Räcka ut tungan.. Det är så kul att se honom räcka ut den och tokskratta. Tokunge! :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards