fridarannar

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Frida Rännar - 22 oktober 2012 22:39

Innan läggdags så tränade vi lite på att sitta! Det är nära nu!

Av Frida Rännar - 22 oktober 2012 22:32

Men du håller verkligen inte mottot.


Vi har sen Hugo föddes kört Pampers blöjor då Liberos satt lite sämre på honom men nu är Pamperstiden ute.


Sen Hugo började sova långa nätter så blir det ju långt mellan blöjbytena och inatt var måttet rågat! Jag vaknade till vid 4 tiden och stack in ena handen i hans säng för att känna om han var varm. Känner då att hela madrassen är blöt av kiss!
Trött som jag var så tog jag såklart upp honom och han fick fortsätta sova tillsammans med oss..


Nu har Jocke köpt hem Liberos Up & Go ( trodde inte dom fanns från 7 kg men det gjorde dom tydligen ) och dom satt perfekt! Dessutom med en ny "Soft modell" vilket passar perfekt då jag tycker dom andra suttit så hårt. Så upp till bevis nu! Barnet lär ju sova ännu bättre nu, nog för att han inte reagerat på att det varit blött innan men ändå.. Det kan ju bara inte bli sämre. Spännande att se..


Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards