fridarannar

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Frida Rännar - 11 oktober 2012 19:25

Tjoho vad tiden går!

Igår fick jag lunchsällskap av mamma här hemma. Eller rättare sagt så kom hon hit med lunch :)

Efter lite mat och fika så tog hon med sig Hugo på jobbet. Det ska börjas med inskolning i tid ;)
Jag kunde fara till min fina häst och göra bort stallet.
När Jocke sen slutade så fick vi hela kvällen tillsammans!

Idag torsdag fick jag med mig Linn på strömpilen för lite ärenden.. Det blev en mjuk björnoverall till Hugo då dom jag köpt till honom för vintern fortfarande är lite stora och nu när kylan kommit så behöver han ngt varmare att ha på sig. Konstigt nog så var björnoverallen ändå samma storlek som dom andra som är förstora...?
Vi åkte sen vidare till stallet så jag kunde ta hand om Grå. Linn skulle vara barnvakt till Hugis, men han sov och sov och sov lite till. Vi hann mocka, longera, mocka och kratta hagen, fylla vatten i hagen och inne och han vaknade precis när vi skulle åka hem :)
Nu har vi precis svalt middagsmaten och det blir en lugn hemmakväll!

Imorgon är det fredag och sen helg!! Denna helg är helt obokad och det känns superskönt!

Av Frida Rännar - 11 oktober 2012 18:03

Hugo har fått en Voksipåse. Nu kommer barnet hålla sig varm heeela vintern :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards