fridarannar

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Frida Rännar - 6 oktober 2012 22:30

Spelar quizkampen med Jocke och fick mig ett gott skratt!

-Vad heter islandshästens gångart?

Tiss
Talt
Jogg
Tölt

Hihi

Av Frida Rännar - 6 oktober 2012 21:55

Det har varit en lång dag men ska sammanfatta den kort!

Jag åkte imorse till stallet och red lite och pysslade. Hem för att duscha och vidare på barnkalas hos Nyströms -Welams. Sedan åkte vi hela familjen direkt därifrån till stallet för en em/kväll med tävling. Vi passade på att provåka den nya vägen från Ersboda och det var vi ju inte direkt ensamma om.. Men det är iallafall kalasbra att den äntligen öppnat och vi får raka spåret till stallet nu.. :)

Lilleman har varit så duktig och lika glad som alltid hela dagen. Han skrattade och hade sig ända tills pappa la honom för natten.. :)

Nu är vi äntligen hemma och det blir lite skräpmat framför kommissarie Späck, sen blir det sömn för imorgon är det en hel tävlingsdag igen. Då ska även jag vara med! :)

(På barnkalas!)

Av Frida Rännar - 6 oktober 2012 21:13

Mormor visar Hugo hur man ringer till mamma.. :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards