fridarannar

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Frida Rännar - 21 oktober 2012 22:12

Hopptränat för Eva ikväll på en väldigt taggad jackpot! Han var helt vild och glad. Trots att jag hoppade honom i fredags också..
Men han hoppade fantastiskt bra och det känns så kul att sprången bara blir bättre och bättre och att jag börjar förstå hur jag måste rida ( har ju ändå bara haft honom sen han var 3)Han är så fin min stjärna!!
Att han var överladdad och nästan het gör mindre då jag vet att det berodde på att han inte gått i grupp på länge, då brukar han reagera så..

I veckan blir det bara massa trimning för jp inför helgens tävling i Ske-å! Det kommer bli en oslagbar helg. Hela familjen åker tillsammans och vi ska mysa på Hotell och bara gotta oss! Självklart ska vi ju tävla också däremellan ;)

Nu sussar Lillen gott och föräldrarna ser Beck och äter Chirre å Dirre.

Imorgon gott folk är det måndag. Det är ungefär den enda dagen jag har koll på för att den kommer efter helgen. Annars flyter alla dagarna ihop. Det är ju liksom sak samma när man ändå bara är hemma om dagarna. Myys!

Go kväll

Av Frida Rännar - 21 oktober 2012 09:44

Precis svalt frukosten och Pappa J har åkt för några timmars jobb.

Hugo har ätit en stor portion gröt. Han älskar verkligen gröt!

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men solen skiner så vi klär på oss och går ut. Tror vägen får leda oss till mamma och Kent :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards