fridarannar

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Frida Rännar - 7 december 2012 09:04

... Önskar jag att Hugo vaknade tidigare så även jag vaknar och vi skulle hinna se julkalendern. Men det känns tidigt i ålder att börja väcka honom nu. Dessutom är det rätt skönt att få sova till 9.00 varje dag. Men julkalendern är ändå julkalendern...

Jaja vi får fortsätta se den på datorn tillsammans på kvällen istället!

Idag är det fredag och vi har inget inplanerat.
Förkylningen går åt rätt håll men långsamt.
Förhoppningsvis kan jag göra bort stallet under dagen och vi får kvällen hemma.
Igår hann vi med mkt då jag var klar i stallet på dagen. Vi monterade Hugos nya bilstol, äntligen! Nu slipper han sitta som en packad sill i babyskyddet. Den nya stolen var superbra! Bilen fick sig även en omgång med damsugaren och vi handlade på Ica Maxi.

Nu lite frukost för oss!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards