fridarannar

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Frida Rännar - 15 december 2012 12:53

..som klampar på taket??

Jo det är Jocke som skottar snö.
Helt sjukt vad snö det kommit. Man ser det framförallt på taket där det är helt orört!
Hugo har sovit ute i vagnen så jag hann hjälpa till en del under tiden.
Skönt när det är gjort sen!

Igår var både jag och Hugo helt utmatade efter min födelsedag. Vi hann med luciafika på jobbet, stallet, lunch med mamma och Kent, bus och fika hos Maria, handling och sist men inte minst alla nära och kära på besök och fika på kvällen.
Gissa om vi somnade gott??
Fick massa fina paket också. Tack snälla ni!!

Så igår sov/vilade vi typ bort Hela dagen.

Men idag har vi nya krafter igen!! :)

Av Frida Rännar - 15 december 2012 12:53

..som klampar på taket??

Jo det är Jocke som skottar snö.
Helt sjukt vad snö det kommit. Man ser det framförallt på taket där det är helt orört!
Hugo har sovit ute i vagnen så jag hann hjälpa till en del under tiden.
Skönt när det är gjort sen!

Igår var både jag och Hugo helt utmatade efter min födelsedag. Vi hann med luciafika på jobbet, stallet, lunch med mamma och Kent, bus och fika hos Maria, handling och sist men inte minst alla nära och kära på besök och fika på kvällen.
Gissa om vi somnade gott??
Fick massa fina paket också. Tack snälla ni!!

Så igår sov/vilade vi typ bort Hela dagen.

Men idag har vi nya krafter igen!! :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards