fridarannar

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Frida Rännar - 25 december 2012 14:17

Av Frida Rännar - 25 december 2012 14:14

Det blev en jättemysig julafton!
Många nära och kära, god mat, fina julklappar och allt vad en jul ska innehålla!

Hugo vaknade lite rosig på kinderna på julaftonsmorgonen men vi tänkte inte så mkt mer på det. Han kändes lite torr så vi smorde in dom.
Han ville sova många gånger igår, mer än vanligt och vi trodde bara det berodde på att han blev trött av allt skratt och bus men när vi kom hem till mormor och morfar på kvällen så tog vi febern på honom "bara för att" och då visade det sig ju att han hade feber.. Inte så konstigt att han var rosig om kinderna och ville sova mkt igår. Men ändå var han på bra humör..

Idag hade febern gått ner men var inte helt borta. Vi har nu köpt Alvedon och han verkar mkt piggare idag!
Han sover lunch tillsammans med Alicia nu och sen ska vi iväg till morbrors hus där alla andra är och äta lite middag!
Hoppas er jul varit bra!!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards