fridarannar

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Frida Rännar - 11 december 2012 21:37

Kom till stallet ikväll och gjorde klart allt för ridning men när jag borstar av honom så ser jag att "grodan boll" har lyckats sparka sig själv på ena frambenet. Precis som han gjorde på det andra frambenet för ngt år sen och han kommer såklart få ett lika fint överben på det här benet. Trååååk, nu kan jag inte rida på flera dagar innan det lagt sig helt och hållet. Tror att jag upptäckt det relativt snabbt ändå då det inte var jättesvullet runtomkring. Kylde massor och lindade Back on track. Förhoppningsvis ger det blodcirkulationen en skjuts. Hoppas på underverk imorgon men tror knappast det...

Dagen har förutom det här varit bra. Haft en mysig stund på ÖF Ersboda. Höll dock på att förfrysa mina ben under promenaden dit i -17 grader. Fick snällt låna Marias täckbyxor hem. Tack!!
Efter det lite lunch i lilla och stora magen sen lite bilande runt stan. En nackdel med nya bilstolen är ju såklart att när Lillen somnar ( vilket han alltid gör i bilen ) så måste man väcka honom så fort man ska ut. Babyskyddet bar man ju bara med sig..

Kvällen fick bjuda på handling på Coop och myskväll hemma med plockmat. Nu ska vi se ikapp julkalendern!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards