fridarannar

Alla inlägg under december 2012

Av Frida Rännar - 6 december 2012 23:03

En liten snutt från träningen för Emma..


Av Frida Rännar - 6 december 2012 15:44

Är så glad! Har fått positiva besked idag och nu håller jag och någon till på att längta ihjäl oss till mitten på Januari :D

Av Frida Rännar - 6 december 2012 15:42

Har gjort stallet på fm.
Började rida jackpot men bytte ganska snabbt ner mig till en sjövild Grace under tiden red Linn jp åt mig.
Grace var stark, het och lite tjurig men i slutet riktigt fin!!

Jackpot är taggad som bara den och ännu finare att rida nu sen Emma satt upp på honom. Det är som att nånting hände då :)

Vi hann pyssla på lite med annat , tex så ska jag nu prova pelletsströ ist för spån. Får se hur det går men jag gillar det av många anledningar. Det dammar inte, det ligger mer stilla (bra för mig som har bädd) och det sägs vara väldigt lättmockat ( också bra för mig som har en gris till häst vad gäller renlighet).

Hugo var med i stallet och var som vanligt så himla snäll.

Nu har barnet fått i sig lite käk och mamman likaså. Så nu väntar vi bara in papsi som förhoppningsvis får sluta i tid idag!

Av Frida Rännar - 4 december 2012 16:37

Jättefin Ridtröja JH collection, marin, stl M. Aldrig använd pga fel storlek. 150 kr (Nypris 250 kr)

Av Frida Rännar - 4 december 2012 16:36

Skrittmaskin/longertäcke med fleecefoder, stl Full, marin. Knappt använt! 300 kr

Av Frida Rännar - 4 december 2012 15:58

Söker en sadelgjord, läder, brun med D ring under magen, 125-130 cm.
Söker också boots. Helst i neopren. 4 st. Stl M.

Här av dig om du råkar ha något liggandes.

Av Frida Rännar - 4 december 2012 11:13

Hamnat lite efter igen..

Idag står tandläkaren på schemat igen. Jag ska dra ut min sista visdomstand. Sköt att snart ha alla dom som ett minne blott.
Hugo ska få vara hos farmor under tiden.

Igår blev en lugn dag. Vi trotsade kylan och tog en prommis till Coop. Sen var vi bara inne och pysslade hela dagen. Pappa J fick punktering på lastbilen och var inte hemma förrän strax innan 20.00 så mamma kom hit och var med Hugo så kunde jag få åka till stallet.
Möttes av en pigg häst där. Han vilade hela förra veckan då han vaccinerades och båda ridhusen bytte underlag så jag tyckte en vilovecka var perfekt! Nu blir det ju dock igen ridning idag då tanden ska ut och det brukar vilja blöda rejält om man anstränger sig. Dessutom vill jag bli kvitt min förkylning någon gång. Igår kändes det jättebra, men idag har jag ont i halsen igen och hostan verkar vara påväg. Blää..
Hugo är fortfarande snorig men inget mer än så. Tack och lov!

Till helgen får vi besök av mormor och morfar, det är julshow på hippo hela söndagen och lilla julafton ska firas. Vem sa att vila var bra? :)

Pysslade ihop lite ramar igår. Såhär blev det.

Jul

Av Frida Rännar - 1 december 2012 17:47

Nu är det jul även i vårt hus!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards