fridarannar

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

Torsdag..

Av Frida Rännar - 22 augusti 2013 22:10


Kom mig aldrig ut imorse heller och har inte gjort de 4 senaste dagarna vilket börjar göra mig frustrerad.. Huvudet och kroppen skriker efter att få motionera men nästäppan och alla nysningar sätter verkligen stopp för det. Tänk er att VARENDA dag vakna och ha förkylningssymptom. Tät i näsan, ont i bihålorna och nyser nästan så jag kräks. Så har det alltså varit i 1 års tid nu.
Förlåt för allt klagande, jag vet... men jag ska ta tag i det så fort Hugo är inskolad. Måste verkligen besöka läkaren.

Nog om detta!

Hugo gjorde ännu en strålande dag på dagis. (Ja man får säga dagis fortfarande).
Han hade inga som helst problem att somna med de andra barnen på madrasserna och när Jocke kom tillbaka för att hämta honom så hade precis de andra barnen väckt honom. 1,5 tim sov han som en stock första dagen. Så himla bra!
Även om det nu kan vända lika fort så fick han en riktigt bra start att falla tillbaka till. Så det känns som att det inte borde kunna bli sämre än idag..
Så stolta föräldrar!

Fick rida en sväng på min fina Grå också. Joggar honom lite lätt i skogen några minuter varannan dag. Även om jag är livrädd för att känna något så känns han precis som han brukar nu. Jag kommer säkerligen ha nojjat ihjäl mig innan han är fullt igång. Varenda steg han tar är som en enda utredning för mig.
Jag är så galet rädd om honom.

Imorgon ska jag och mamma på VIP frukost på lindex och shoppa lite innan det blir jobb. På lunchen blir det nog ner på stan igen och leta overall till Hugo. Är starkt inne på Kappahls overall från Kaxs som fått bäst i test flertalet ggr. Se bild nedan..

Sist men inte minst. Vilka rundor Sverige gjorde som räckte till EM brons. Magiskt!!

Over and out!

 
 
Jenny

Jenny

5 september 2013 22:21

Precis en sådan där overall har Lucas :) superbra! Vi har haft en varje år, alltid varit nöjd :)

http://Jennynystrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards