fridarannar

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida Rännar - 27 oktober 2012 22:19

Min morbror och Kusin kom till Skellefteå från Piteå för att kolla idag och Hugo passade på att kolla lössen på Hans i Cafeterian! :)

Av Frida Rännar - 27 oktober 2012 16:55

Japp, fulö rulle hela dagen och Jackpot har varit så duktig. Han sprang hem 4:e pris i första klassen med en lugn runda.

I andra klassen fick han springa lite fortare och mycket snävare. Jjag red inte superbra men han fixade det ändå. Han är så duktig. Fick 2:ā pris! :)

Supernöjd med dagen. Nu ska hela tjocka släkten ut och käka. Sen blir det mys på hotellet!

Av Frida Rännar - 27 oktober 2012 07:10

Lite frukost och kärlek till den fina!

Av Frida Rännar - 26 oktober 2012 23:21

Resan gick kanon. Hugo sov hela vägen och min PC (personliga Chaufför) körde lika bra som alltid. Lite snö fick vi på vägen..

Jp är installerad och står och myser i som box och vi är installerade på hotellet. Barnet sover sött i vagnen för natten och nu blir det nog läggdags för oss med.
Det blir en lång dag imorgon.

Men jag har det bäst.
Få va med dom jag älskar, när jag får göra det jag älskar!!

Natti på er!

Hotellmys i vagnen.

Av Frida Rännar - 26 oktober 2012 19:32

Stjärnan står på transporten och vi är påväg!! :)


Av Frida Rännar - 26 oktober 2012 13:18

Letat anledningar hela dagen till att inte behöva packa klart familjens packning här hemma. Jag har varit ute och köpt nya byxor till Jocke och strosat runt..

Nu sover Hugo och klockan är redan efter 13 så jag har verkligen ingen ursäkt längre! Nu måste här packas!!

Äntligen fredag och en spännande helg väntar.

Av Frida Rännar - 25 oktober 2012 23:21

Ungefär 1 timme senare än igår. Men nu är jag hemma från stallet.

Allt är färdigt. Transporten hämtad, hästen trimmad, hästen badad, allt är packat och klart. Helt galet vad grejer man tar med sig. Man funderar vad man kan tänkas behöva i täckesväg. I vanlig ordning så vet jag att man använder som oftast ca 2 täcken men när jag packar så tänker jag alltid, ja och det här tar jag utifall att, och det här också, samt det här kan vara bra att ha, men tänk om jag behöver ett sånt här också, jag tar det också, finkan är så stor så det tar ändå ingen plats. Och det slutar med att jag har med mig allt jag äger och har. Så som vanligt är man mer än väl förberedd!

Dagen har annars varit superbra. Lunchat med mor på stan, ja Kent också innan han fick lov att göra en utryckning. Jag har shoppat till Hugo i klädesväg och dolat på lite här hemma med tvätt.

Nu väntar sängen. Godnatt gott folk.

En liiiten del av packningen.



Av Frida Rännar - 24 oktober 2012 23:39

Äntligen är det läggdags!

Var hemma från stallet efter 22 någon gång. Har putsat och packat inför helgen så imorgon är det bara Lilla Grå som ska få sig lite motion och ett rejält bad!
Det blev även middag i stallet idag för hela familjen.

Hann med att longera ikväll också efter träningarna. Skönt att han fick röra sig lite. Annars är onsdagarna svåra då det är bokat hela kvällen..

Dagen har annars varit jättebra. Hugo blir som sagt 5 månader idag och det om ngt är galet!! Var har tiden tagit vägen? Och andra sidan känns det som att han alltid funnits med oss. Fina Hugis <3

Vi har varit på lite affärer på strömpilen och Hugo har fått sig lite nya kläder.
Hittade lite grejer på maxi också, dels en ny Haklapp som är smidig att ta med sig. Den är i silikon.

Man kan ha mkt roligt med en Haklapp, även som vuxen. Haha!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards