fridarannar

Alla inlägg under november 2012

Av Frida Rännar - 14 november 2012 21:47

Hon vann!!!

Hon är grym, och förtjänar verkligen det här..

Grattis grattis grattis!!

Wow

Av Frida Rännar - 14 november 2012 20:13

Kollar in VW Grand Prix finalen med Hugo medans Jocke lagar mat :)

Emma är så fantastiskt duktig och vi är så glada att få ta del av hennes kunskaper!
Hon satte såklart nollan i första omgången och nu håller vi tummarna för winning round!


Av Frida Rännar - 13 november 2012 21:08

Haft fullt upp även idag med roliga saker.
På fm var vi på ÖF och busade lite. Efter det tog jag och Maria en promenad med alla våra små ligister (läs hundar). Det var ju superhärligt väder!
Väl hemma strax innan 2 så var det lunchdags för mig och Lilleman. Sen somnade vi alla tre i sängen 2 timmar.. Vardagslyx.
Tog med mig Hugo till stallet då Jocke var tvungen jobba över lite då han ska vara ledig imorgon. Han mötte upp oss på stallet lite senare.

Nu har vi svalt middagen och jag och Hugo har tagit en varm dusch. Jag tror faktiskt det blir godnatt snart...

Av Frida Rännar - 13 november 2012 20:07

Igår var vi på Busplaneten större delen av dagen.
Vi hade Jättemysigt!

Kvällen tillbringades i stallet för ridning och pyssel.


Av Frida Rännar - 11 november 2012 22:35

Suddig, men duktig pålle. Ja.. Världens bästa faktiskt <3

Av Frida Rännar - 11 november 2012 21:13

Pappa Jockes första farsdag firas idag!

Världens bästa pojkar. Jag är så glad att ni är mina. Älskar er mest av allt!!

Av Frida Rännar - 11 november 2012 19:13

Då Sara ska vara med på julshowen så ville hon träna höjdhoppning och vi hakade på.


Jag gav mig på 155 cm efter att han hade hoppat felfritt på alla höjningar och även på den höjden.

Avslutade med lite linjer och han kändes jättefin!


Av Frida Rännar - 10 november 2012 23:14

Hugo har idag fått en hoppgunga.
Han har börjat med tappra försök till att hoppa i sin gåstol, upp och ner. Så så kände vi att han säkert skulle vilja ha en sån och javisst! Han älskade den.
Småbena går som bara den..

Ovido - Quiz & Flashcards