fridarannar

Alla inlägg under november 2012

<3

Av Frida Rännar - 4 november 2012 21:37

Av Frida Rännar - 4 november 2012 15:48

... man inte sett nog med hästar och hästar som hoppar! Jag sitter hemma med ett barn som sover och en hund som snarkar och väntar på sändningarna från Världscuphoppningen. Är man biten för sin sport tro? ;)

Av Frida Rännar - 4 november 2012 15:46

Min älskade häst!!

1:a och 3:a i dagens starter samt 3:a i klubbmästerskapet.
Han är så duktig!

Så.. Senaste 8 starterna har han fått pris i alla och sämst 4:e placering. Ganska bra med tanke på att vi varit borta länge..

Nu väntas hårdträning i vinter och jag är jättetaggad!
Filmer kommer från idag.

Av Frida Rännar - 3 november 2012 22:37

Vid frukosten imorse. Man kan inte annat än att bara le... Haha!

Fel

Av Frida Rännar - 3 november 2012 22:21

Det är ju idag som lilla Hugis har namnsdag inte igår.. Tur för honom att få "fira" 2 dagar ;)

Har tävlat idag. Jackpot kändes bra. Lite för taggad och stark i handen så jag kunde aldrig få till känslan riktigt. Sen chockade han mig rejält med en pallnit i omhoppningen på motorcentralens nya hinder...
Jag red inte optimalt emot och gav honom chansen men jag trodde han skulle fara. Buse! Dock så är det första gången sen vårat uppehåll som han fallit tillbaka till sitt gamla "jag". Han har inte tittat på nånting alls förutom idag. 5 steg fram 1 steg bak. Nya tag imorgon!
Fick en 5:e plats ändå. Tjoho tack för den! :)

Nu sussar fina barnet sött och föräldrarna ska göra detsamma. Blir tidig morgon imorgon..

Av Frida Rännar - 2 november 2012 21:16

Vaknade upp och fikade lite med Hugo som åt sin morgongröt.

Lämnade av honom hos mamma och Kent så jag kunde åka till stallet.
Trimmade lite i ridhuset. Blev inget lång pass då han gick ganska hårt igår och idag satt allt som en smäck från första steget. Fanns liksom inget att träna på. Är han inte underbar så säg..

Efter stallet gjorde mamma jag och Hugo strömpilen och handlade på maxi.

Kvällen har spenderats och spenderas fortfarande hos mamma och Kent. Vi har ätit hummer till förätt och oxfilé till varmrätt och nu gottar vi med ost och kex. Gott!!

.. Just det. Lilleman Hugo har namnsdag idag. Grattis till dig! :)
... Och just det igen... Imorgon är det tävlingsdax igen för oss. Så kul!

(Mina älsklingar busar)

BVC

Av Frida Rännar - 2 november 2012 21:02

Igår var vi som sagt på BVC fö vaccination , vägning, mätning och läkarbesök.

Allt gick tipp topp!

Våran lilla skatt väger nu 7300 g och är 64 cm lång :)

Vaccinationen gick jättebra. Han blev lite ledsen när det stack till men efter ngn sekund sken han som en sol igen. Den nya läkaren öste beröm över honom och upprepade sig flertalet gånger om hur "otrolig" hon tyckte han var. Det är alltid kul att höra från människor som ser barn hela dagarna. Själv har man inte så mkt att jämför med. Annat än att vi själva tycker vi har fått världens underbaraste barn..

Men vilken förälder tycker inte det?? :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards