fridarannar

Alla inlägg under november 2012

Av Frida Rännar - 10 november 2012 23:10

Fotograferingen gick fint, men det var påfrestande att vara modell för en dag.. Hugo var sååå trött. Sista bilderna kunde han knappt hålla ögonen öppna men klagade ändå aldrig..

Vi hann med lite lunch på Frasses och fick sällskap av mamma och Kent.
Sen har vi pysslat på och städat här hemma.
Jag var några timmar i stallet och finaste skötte sig super även idag!!

Kvällen spenderades hemma i soffan med lördagsmys.

Imorgon är det farsdag. Pappa Jockes första farsdag. Så mysigt..

Bjuder på en kvällsbild på Hugis i soffan.

Av Frida Rännar - 9 november 2012 22:37

... Häst har jag!

Trimmat i ridhuset ikväll. Han är så ambitiös och duktig.
Vi båda två var helt slut efteråt. Men det är så kul!!

På söndag vankas det hoppträning. :)

Av Frida Rännar - 9 november 2012 21:53

"Lillnisse" sitter i soffan och värmer upp luvan inför morgondagens fotografering.

Av Frida Rännar - 9 november 2012 14:02

Imorgon är det dags för fotografering av Hugo igen och jag har så mycket idéer på vad för bilder jag vill ha.
Dessutom ska vi ta foto för VK's lucia bilaga och jag vet precis vilken typ av bild jag vill ha.

Sist vi var i studion så var skruttis såhär liten.

Av Frida Rännar - 8 november 2012 14:16

Har idag varit hos tandläkaren och dragit ut en av mina visdomständer. Har tidigare dragit båda dom som satt i nedre käken. Det var en plåga av ta ut dom och för att inte tala om veckorna efteråt. Jag var svullen och blå och kunde inte äta fast föda på över en vecka.
Jag visste iaf att det inte alls skulöe vara lika besvärligt att ta ut i överkäken men var såklart ändå lite orolig. Smärta är ju ändå trots allt olika person till person.
Men herregud!! Det kändes ju inte ens. Vad har jag oroat mig för? På en minut var den ute och jag hann inte ens reagera. Då satt den väldigt krokigt också.. Så skönt att den nu är ett minne blott. Bokade en tid för den sista på andra sidan överkäken också. Och dem här gången ska jag inte oroa mig alls. Halleluja!

Har hämtat Hugo som varit med farmor under tiden och nu myser vi i sängen. Ja.. Eller hunden och barnet sover och jag vilar.
Om ett tag ska vi åka Med Alicia då hon ska skrapa tandsten och klippa/fila ner sina klor.
Jag klipper dom själv här hemma men hon har så fruktansvärt långa pulpor så med jämna mellanrum måste vi få hjälp att slipa ner ordentligt. Nu är det ett tag sen och det ska bli riktigt skönt att få det gjort, mest för hennes skull!!

Annars så blir det stallhäng ikväll!

Av Frida Rännar - 7 november 2012 11:19

Slänger in lite filmer från Skellefteåtävlingen samt hemmatävlingen. Dock har jag inte fått in alla ännu..


Skellefteå 110, placerad 4:a



Skellefteå 120, placerad 2:a


Skellefteå 120, placerad 4:a


Hemmatävling 120 KM grundomgång, placerad 3:a


Hemmatävling 110, placerad 1:a

Av Frida Rännar - 6 november 2012 15:46

För er som inte har eller inte kan ha instagram på era telefoner så kan nu nu följa via webben!

Jag och många andra är väldigt aktiva där. Bli det du med!


Av Frida Rännar - 6 november 2012 15:30

... Att tjuvstarta julen?

Goaste unge! <3

Ovido - Quiz & Flashcards