fridarannar

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Allt han säger..

Av Frida Rännar - 20 december 2012 09:15

Allt som Hugo säger sen några dagar tillbaka nu är "apapappapa papaappapa". Jag försöker starkt kontra med " mamamama"

Jocke tycker såklart det här är betydligt mkt roligare än jag!!

Hugo är väldigt snorig och har varit sen några dagar tillbaka. Vi skulle fått besök idag men jag kände att det kanske inte var så jättebra. Innan jul och allt. Iaf inte ta hem ngn hit. Men jag håller på att klättra på väggarna här hemma då jag försökt hålla honom inne nu någon dag. Tror jag måste mig ner på stan en sväng idag, han har sovit bra inatt tillskillnad från tidigare nätter då han vaknat och inte kunnat andas så vi har fått suga snor mitt i natten. Kul..
Därför hoppas jag nu att det håller på att vända. Inga andra tecken, bara snor. Jo.. Han har inte riktigt varit den superglada lättsamma Hugo. Han har varit lite kinkig och väldigt trött. Konstigt, man vet ju själv hur man är när man har 10 kg snor i näsan pch vi förstår ju ändå bad det beror på..

 
 
Ingen bild

Andrea

20 december 2012 10:32

Och de enda Thilda säger är maama maaam aaammmaaama.. Och Niklas försöker lära hon såklart aappa pappaaa.. Men haha de går trögt för han.. De låter ju urgulligt. Mamma hjärtat smälter ❤ ja synd att vi inte kunde ses idag, men vi siktar in oss på mellandagarna istället 😀

Frida Rännar

20 december 2012 16:37

Haha är det sant? Kan vi bytlåna barn för en dag. Haha!! Ja vi får styra upp ngt till veckan. Det blir kanon :D

 
Ingen bild

Andrea

20 december 2012 19:57

Haha ja vad kul att höra att eran Hugo också ha börjat prata.. Haha ja hoppas Thilda säger maaamma när vi träffas så kan du ju ta år dig då ;) jag har ju lagt upp en video på Facebook för några dagar sen, kolla in den :) de blir perfekt.. Vi hörs av i mellandagarna :) god jul på er! Kram

Frida Rännar

20 december 2012 21:10

Ja precis! Hoppas hon säger det My så Hugo tar efter ;) jag ska kolla där :) ja vi hörs mer då.. God jul på er också!! Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards