fridarannar

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Frida Rännar - 4 april 2012 21:27

En veckas ledighet kom väldigt passande just idag! Jag måste ha råkat ut för akut järnbrist då jag på 3 dagar blivit väldigt konstig. Jag har länge känt en stark mjölksyra i kroppen men förstår nu att det berott på järnbristen då jag sen tre dagar tillbaka känner den känslan minst tre gånger värre. Kroppen är som förlamad, jag tänker inte alls klart utan känner mig helt frånvarande, kan inte hålla upp en arm mer än några sekunder innan den faller ner av egen kraft, så fort jag stänger ögonen så somnar jag och vaknar lika trött som innan, mitt humör är nere och det är ansträngande att sitta på en stol rakt upp och ner. Jätte märklig känner jag mig... Men jag ska ge järntabletterna någon dag, blir jag inte direkt bättre så får vi se om jag behöver få hjälp intravenöst. Ber innerligt att jag ska få må bra av tabletterna, har inteSå stora förväntningar men samtidigt mår jag inte så bra utan dom heller! Påsken får bli lugn och jag ska fylla på mina depåer med vila!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards