fridarannar

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Frida Rännar - 30 april 2012 10:07

Igår Söndag så var det sanering av Hippo som stod på att göra listan.


Sagt och gjort!

Nu är boxen renare än någonsin och resten av stallet.

Känns fantastiskt skönt!

Tur för mig att jag hade bästa Jocke med mig annars hade det aldrig gått. Vi skurade som aldrig förr, han det mest fysiska och jag det mest "pillriga".


Efter allt skurande blev vi bjudna på hemmagjorda, grillade hamburgare hos Mamma och Kent.

Supergott och väldigt tacksamt då vi båda var hyffsat trötta.


Innan middagen hann vi även förbi Jockes mamma som fyllde år och fick oss lite fika.

Vi fick även med oss en present hem..


En hemmagjord Amningskudde. Superfin!!


 


Av Frida Rännar - 30 april 2012 09:52

Linn är i helgen i Mora och tävlar.

Årets första utomhustävling.

Jag håller mig hemma men blir uppdaterad med bilder och samtal mest hela tiden!


 


Lördagens resultat:

Felfritt på hinder men Linn flyger av i luften på sista hindret. Typiskt...


Söndagens resultat:

Felfri runda i msv B, 4:e plats och kvalad till SM på årets nya villkor!


 



Måndagens resultat:

Morgonen började bra och Linn och Apache springer hem segern i dagens klass!


 


En toppenhelg med andra ord.

GRATTIS!!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards