fridarannar

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Frida Rännar - 22 april 2012 21:33

Helgen har varit väldigt lugn för oss..

Vi har inte haft något inplanerat och det har varit så skönt!


I Lördags strosade vi runt på lite affärer och införskaffade lite smågrejer som saknades från vår 3 sidor långa inköpslista inför bebis ankomst.

Nu börjar vi närma oss att allt är handlat, vi har bara några saker kvar..

Känns så himla skönt att det mesta är gjort i tid.


Idag har vi inte gjort många knop alls. Startade morgonen på SURF där Linn rastade av båda ponnierna. Grace fick hoppträna och det gick fantatstiskt bra.. Dom är så fina tillsammans!

Apache fick skutta små små enstaka hinder efter att ha vilat en hel vecka och han var verkligen supertaggad och fin han också!

Efter det åkte vi på Hippo. Lilla Grå fick springa i ridhuset lös då han senaste veckan haft på tok för mycket energi. Har nästan varit omöjligt att leda in honom från hagen och jag har för första gången behövt sätta på honom kedjegrimskaft för att ha kontroll. Han tyckte iallafall att det var hur kul som helst och var mer i luften än på backen.

Lite onyttig lunch på MAX med hela sällskapet Lindeberg/Wennström, hem för lite vila för min del, sen åkte vi vidare till Jockes moster hela gänget och där blev det godfika och Världscupshoppning!


Nu blir det sängen för att orka med en ny vecka!


 






Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards