fridarannar

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Frida Rännar - 5 september 2010 17:10

 Den här söndagen vill jag nog helst av allt glömma och bara försöka blicka framåt.

Hela dagen har vi laddat, eller rättare sagt, hela dagen har Jackpot stått i transporten och jag hjälpt andra..


Jackpot kändes taggad och jag med när vi väl kom in på banan.

Jag tror vi båda taggade lite för mycket just idag.

Vi hoppar ettan och rullar lång väg till tvåan.

Jag drar i tyglarna och drar lite till och lite extra och en sista gång innan hästen plötsligt står i hindret.

Jackpot klok nog for inte över. Jag blir lite irriterad trycker till honom en gång och då blir han förbannad. Gör om EXAKT samma sak andra anridningen.

Utesluten.


Det var den dagen..

Kan man annat än att skratta och bli förbannad på sig själv. Idag var jag totalt värdelös. Helt kass och som det känns just nu förtjänar jag inte min fina häst..


Ovido - Quiz & Flashcards